Onboarding, czyli proces wprowadzania nowego pracownika do organizacji, to kluczowy etap budowania zespołu. Szczególnie w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), gdzie zasoby są często ograniczone, efektywny i skuteczny onboarding może znacząco wpłynąć na sukces firmy. Dzięki odpowiednim narzędziom i podejściu można stworzyć przyjazne środowisko pracy, w którym nowi pracownicy szybko się odnajdą i będą chcieli pozostać na dłużej. Jakie rozwiązania technologiczne wspierają onboarding i co zyskuje dzięki temu firma?
W ramach cyklu B2B Talks zachęcamy do obejrzenia rozmowy z naszym ekspertem Rafałem Gawrońskim, Kierownikiem ds. Kluczowych Klientów z Zespołu cyfryzacji HR w Symfonia HR na temat onboardingu w sektorze MŚP, czyli małych i średnich przedsiębiorstw. Wysłuchaj, jakie podpowiedzi ma dla Ciebie zaproszony do studia ekspert i rozwijaj z nami swój biznes.
Czym jest onboarding?
To proces wprowadzania nowego pracownika do organizacji, który ma kluczowe znaczenie dla jego późniejszej efektywności i zaangażowania. Warto także pamiętać, że onboarding to nie tylko pierwsze dni w nowej pracy. To ciągły proces, który powinien towarzyszyć pracownikowi przez cały okres zatrudnienia. To także doskonała okazja do przekazania nowym pracownikom wartości i misji firmy, co wzmacnia kulturę organizacyjną i przekłada się na korzyści dla firmy.