Rynek zamówień publicznych w Polsce jest wart niemal 300 miliardów złotych rocznie[i]. To ogromna szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) na rozwój biznesu i budowanie długotrwałych relacji. Jednak proces ubiegania się o zamówienia publiczne wiąże się również z wyzwaniami, które z perspektywy wielu firm są skomplikowane i czasochłonne. Jaką przyjąć strategię, aby z powodzeniem wygrywać przetargi w zamówieniach publicznych? Mamy dla Was kilka przydatnych wskazówek.
Zobacz rozmowę z cyklu B2B Talks – rozmowy o biznesie, w której Magdalena Szmalec, Business Director, Marketplanet i Marta Buzuk, Koordynator sprzedaży, OnePlace podpowiadają, jak wykorzystać technologię, aby skutecznie wygrywać przetargi w zamówieniach publicznych.
Dlaczego warto uczestniczyć w przetargach?
Partycypowanie w rynku zamówień daje dostawcom wiele korzyści. Udział w przetargach w zamówieniach publicznych to przede wszystkim szansa na rozwój firmy i poszerzenie rynku, a co za tym idzie zwiększenie przychodów. Współpraca z instytucjami publicznymi to okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych i budowania długotrwałych relacji. Wygrane przetargi pozwalają na zdobycie cennego doświadczenia i wzbogacenie portfolio firmy.
Umów się na DEMO i poznaj możliwości, które są na wyciągnięcie ręki. Nie przegap szansy na rozwój swojej firmy.
[i] Dane za 2023 rok, na podstawie sprawozdania Prezesa UZP, dostęp 05.02.2025.r.