Rynek e-commerce B2B w Polsce w 2022 roku będzie dalej rósł – biznes.pap.pl

biznes.pap.pl

Pomimo turbulencji gospodarczych i politycznych rynek e-commerce B2B w Polsce w 2022 roku będzie dalej rósł – poinformował Marketplanet w komunikacie prasowym prezentującym wyniki badania „Rynek e-commerce B2B w Polsce. Jak kupują i sprzedają polskie firmy?”.

Firma podała, że polskie firmy mają już blisko 20-proc. udział w całej sprzedaży e-commerce. Wciąż jednak plasuje nasz kraj to poniżej średniej europejskiej i pozwala oszacować wartość rocznego rynku transakcji B2B zawieranych w internecie na poziomie znacznie przekraczającym 600 mld zł w 2021 roku. Łączna wartość wszystkich transakcji zawieranych pomiędzy firmami przekroczyła 3,5 bln zł w ubiegłym roku.

Cały tekst jest dostępny pod linkiem

Raport można pobrać tu:


0 Shares:
Może Cię zainteresować