Czy e-Commerce B2B jest dla każdej firmy? Czy lepiej zainwestować w swój e-sklep, czy dołączyć do marketplace? Te pytania zadaje sobie wielu przedsiębiorców, którzy myślą o rozwoju własnego biznesu i sprzedaży w kanałach online. W artykule przybliżamy kilka zagadnień, które ułatwią odpowiedź na te pytania i podjęcie decyzji o kierunkach rozwoju sprzedaży B2B w firmie.
Artykuł powstał na bazie spotkania z cyklu Procurement Influencers Talks, w którym Piotr Kaliński rozmawiał z Barbarą Tatar oraz Katarzyną Murawską na temat e-Commerce B2B.
Podczas webinarium poruszano takie tematy, jak:
✔ korzyści dywersyfikacji kanałów sprzedaży online
✔ zarządzanie e-Commerce w firmie
✔ dostosowywanie swojej oferty do oczekiwań odbiorców
✔ budowanie przekaz do klienta w sieci
✔ trendy w automatyzacji procesu sprzedaży
Całość rozmowy jest dostępna na naszym kanale YouTube: