Na pytanie gdzie sprzedawać online można odpowiedzieć bardzo ogólnie – tam gdzie będą nasi klienci. Warto jednak pochylić się nad tym tematem podczas planowania strategii sprzedaży i uwzględnić w niej kanały online. Do dyspozycji sprzedających są m.in. platformy umożliwiające stworzenie własnego e-sklepu, skorzystanie z marketplace’ów, w tym także opcja udostępniania e-katalogów, w których możemy pokazać naszą ofertę skierowaną do konkretnych klientów. Każdy kanał ma swoje wady i zalety, a także zwolenników i przeciwników. Zapraszamy do zapoznania się z naszą analizą kanałów online, w których można sprzedawać produkty i usługi, docierając do klientów biznesowych.
Chcesz wiedzieć, od czego zacząć, aby sprzedawać online? Przeczytaj nasz poradnik:
Własny e-sklep
Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej o katalogach elektronicznych to zachęcamy do zapoznania się z usługą eKatalogi od Marketplanet OnePlace.