W najnowszym cyklu Cyfrowa Planeta Adam Jonczyk – Partner w Marketplanet wraz ze swoimi gośćmi będzie poruszał zagadnienia dotyczące efektów transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw oraz jej wpływu na efektywność procesów biznesowych.
— Poprzedni artykuł
Supplier cloud - serce biznesowej relacji
Następny artykuł —
Akademia Zakupowa - II cykl spotkań online
Może Cię zainteresować
Ludzie i procesy 3 dekady XXI wieku
- autorMarketplanet
- 9 marca 2021
- 1 share
Początek 3 dekady XXI skłania do refleksji nad tym co za nami w kontekście transformacji cyfrowej tak szeroko…
Czy twój system finansowo księgowy jest w pełni transakcyjny
- autorWojciech Wilgat
- 8 grudnia 2020
- 9 shares
Trudno byłoby znaleźć dziś średnią lub dużą firmę, która radziłaby sobie bez systemu finansowo księgowego (FK). Większe z nich,…
Analiza wydatków i dane zarządcze
- autorMartyna Kopka
- 7 października 2020
- No comments
Korzyści z wdrożenia faktury elektronicznej są omawiane i znane nie od dziś. Oszczędności Cashflow jest podstawowym elementem sprawozdania…
W czym tkwi sekret optymalnego procesu Source to Pay
- autorMarketplanet
- 22 lutego 2021
W gronie ekspertów z Orange Polska, Tauron Polska Energia, klubu dyrektorów finansowych Business Dialog podczas ostatniego spotkania online…
Czy eCommerce B2B to przyszłość zakupów? firmowych?
- autorAdam Jonczyk
- 20 stycznia 2022
eCommerce B2B jako definicja biznesowej relacji pojawiła się na polskim rynku stosunkowo niedawno, w praktyce biznesowej funkcjonuje od…
Wykorzystanie EDI w kontaktach z dostawcami – zbędny wysiłek czy może jednak klucz do Invoice Automation?
- autorWojciech Wilgat
- 6 października 2020
- No comments
Poszukiwanie usprawnień w AP Szukając automatyzacji działań i usprawnień związanych z przetwarzaniem i uzgadnianiem faktur, firmy często koncentrują się jedynie…
Może Cię zainteresować
Jak wygrywać przetargi w zamówieniach publicznych?
- autorBarbara Marcisz
- 6 lutego 2025
Rynek zamówień publicznych w Polsce jest wart niemal 300 miliardów złotych rocznie[i]. To ogromna szansa dla małych i…
Publiczna sesja otwarcia ofert w czasach pandemii
- autorPlatforma eZamawiający
- 24 kwietnia 2020
Koronawirus zamknął nas w domach. Wprowadzone ograniczenia dotyczące przemieszczania się wpłynęły także na proces udzielania postępowań publicznych. O…
Jaka jest wartość e-Commerce B2B w Polsce – główne tezy raportu – Procurement Influencers Talks (odc.4)
- autorMarketplanet
- 17 października 2022
W kolejnym odcinku Procurement Influencers Talks rozmawiamy z Wojciechem Wilgatem- Dyrektorem Projektów Strategicznych w Marketplanet, jednym z głównych…
Mądra konkurencja – Procurement Influencers Talks (odc. 3)
- autorMarketplanet
- 11 października 2022
W ramach cyklu Procurement Influencers Talks, dzięki współpracy z Proebiz Polska zapraszamy na rozmowę Piotra Matysika – Prezesa…
Jak skutecznie wygrywać przetargi w branży budowlanej?
- autorBarbara Marcisz
- 6 maja 2025
Wygrywanie przetargów w branży budowlanej nie jest dziełem przypadku. To proces wymagający wiedzy, doświadczenia, współpracy interdyscyplinarnej i umiejętnego…
Dlaczego warto zainwestować w onboarding w MŚP?
- autorBarbara Marcisz
- 28 listopada 2024
Onboarding, czyli proces wprowadzania nowego pracownika do organizacji, to kluczowy etap budowania zespołu. Szczególnie w przypadku małych i…