Purchase to Pay – dział zakupów i księgowości w jednej drużynie

Dynamiczny rozwój technologiczny intensywnie wpływa na funkcjonowanie firm. Dostępne na rynku nowoczesne rozwiązania biznesowe oraz narzędzia automatyzujące pracę zmieniają podejście do zarządzania finansami i księgowością. Owszem, wciąż istnieją organizacje, w których owo zarządzanie ma tradycyjny charakter, a głównymi nośnikami informacji są dokumenty papierowe.

Jednak, spójrzmy prawdzie w oczy – nowoczesne technologie nie zostały stworzone tylko po to, by oszczędzać papier, a przede wszystkim, by ułatwiać pracę, usprawniać poszczególne procesy i zmniejszać koszty firmy.

Jednym z obszarów, w których zastosowanie technologii przynosi wymierne korzyści jest proces Purchase to Pay, w skrócie zwany P2P.
W artykule podpowiemy, kto może z niego korzystać, a także jak powinien to robić, by skutecznie usprawnić procesy zakupów, dostaw, fakturowania i płatności w firmie.

  • Jakie działy/komórki uczestniczą w procesie P2P
  • Wymiana informacji i współpraca kluczem do sukcesu
  • Korzyści optymalizacji i automatyzacji procesu P2P

1 Shares:
Dodaj komentarz
Może Cię zainteresować