Grupa Byggfakta staje się Hubexo i ogłasza nową strukturę kierowniczą

  • Nazwa odzwierciedla pozycję Hubexo w centrum globalnego sektora budowlanego oraz technologicznego .
  • Nowe przywództwo i struktura marki będą napędzać innowacje i wzrost.
  • Marki produktów pozostaną niezmienione z odświeżoną tożsamością.

Sztokholm, 2 października 2024 r: Grupa Byggfakta, spółka stojąca za kilkoma wiodącymi na rynku markami, w tym BCI, NBS, Vortal i Marketplanet, ogłosiła dziś, że zmieniła nazwę na Hubexo. Nowa tożsamość zwiastuje początek globalnego projektu rebrandingu i restrukturyzacji, którego celem jest pozycjonowanie firmy jako dynamicznego i przyszłościowego lidera w sektorze danych i technologii budowlanych, eTenderingu oraz eProcurementu.

Dziś rusza nowa strona internetowa firmy (www.hubexo.com). Na tym etapie zmiana nazwy dotyczy tylko firmy macierzystej, chociaż marki w grupie otrzymają nowe identyfikacje wizualne, aby wzmocnić ich powiązanie z Hubexo. Produkty skierowane do klientów zachowają swoje dotychczasowe nazwy. Dzisiejsze uruchomienie Hubexo jest pierwszym krokiem w unifikacji organizacji w jedną markę, która ma zostać zakończona w kwietniu 2025 roku. 

“Nasze środowisko kształtuje sposób, w jaki żyjemy, pracujemy i bawimy się, a nasza nowa nazwa odzwierciedla nasze zaangażowanie w łączenie i kształtowanie globalnej branży budowlanej, eTenderingu oraz eProcurementu za pomocą danych i naszych spostrzeżeń” – powiedział Dario Aganovic, dyrektor generalny. “Opieramy się na prawie 100-letnim doświadczeniu w budownictwie oraz technologii, a teraz jako Hubexo jednoczymy nasze globalne marki, aby napędzać innowacje, wzmacniać pozycję naszych klientów i prowadzić sektor budowlany oraz technologiczny w zrównoważoną przyszłość”.

Aby wzmocnić swoje globalne ambicje, zespół kierowniczy Hubexo został zrestrukturyzowany w celu usprawnienia operacji i zwiększenia innowacyjności. Firma wyznaczyła również prezesów regionalnych do nadzorowania działalności handlowej w regionie Azji, Australii i Oceanii, Europie Północno-Wschodniej, Europie Zachodniej, Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz Ameryce Północnej.

“Nasza nowa struktura kierownicza pozwala nam skupić się na innowacjach, współpracy i sukcesie klientów” – powiedział Aganovic. “Tworzymy zwinne i zjednoczone kierownictwo, które będzie dostarczać jeszcze lepsze produkty dla naszych klientów i tworzyć satysfakcjonujące środowisko, w którym może rozwijać się 2500 naszych współpracowników na całym świecie”.

Pełny zespół wykonawczy Hubexo obejmuje obecnie:

  • Dario Aganovic, Chief Executive Officer
  • Fredrik Lundqvist, Chief Financial Officer
  • Joakim Percival, Chief Product Officer
  • Lars Ryding, Chief Operating Officer
  • Miguel Sobral, Chief Strategy Officer
  • Lindi Teate, Chief People Officer
  • Ashleigh Porter, President, APAC
  • Kyle Camp, President, North America
  • Thomas Bejer-Andersen, President, Northeast Europe
  • Joanne Keit, President, UK & Ireland
  • Dario Aganovic, President, West Europe (Interim)

Hubexo skoncentruje się na swojej podstawowej działalności w zakresie danych budowlanych, eTenderingu oraz eProcurementu.

Oczekuje się, że inicjatywa rebrandingu zostanie zakończona do drugiego kwartału 2025 r., wraz z aktualizacją identyfikacji wizualnej grupy i komunikacji marki zgodnie z wizją Hubexo. Strona internetowa Grupy Byggfakta zostanie przekierowana na Hubexo.com, gdzie interesariusze będą mogli dowiedzieć się więcej o nowym kierunku marki. Strona marketplanet.pl pozostaje bez zmian.

0 Shares:
Może Cię zainteresować