Sprzedaż online zyskuje na znaczeniu – z tym zgodzi się chyba każdy z nas. Dużą rolę odegrała na pewno pandemia, która nagle zmusiła wiele firm do odnalezienia się w nowej rzeczywistości biznesowej i zaznajomienia z kanałami online. Jednak należy podkreślić, że znaczenie sprzedaży online już wcześniej systematycznie wzrastało, co ma związek ze zmianami w zachowaniu konsumentów. Prywatnie coraz częściej kupujemy online, więc i w sferze biznesowej stawało się to częstsze. Przedsiębiorcy – dostawcy produktów i usług zadają więc sobie pytanie, jak sprzedawać online, aby był to kanał przynoszący realne zyski.
Sprzedaż online była tematem webinarium z cyklu Procurement Influencers Talks – Jak sprzedawać usługi B2B online. Gośćmi Piotra Kalińskiego byli Filip Sobel ze Staffly oraz Kacper Adamowicz z ZEME, którzy podzieli się swoimi doświadczeniami w tym obszarze.
Całość rozmowy jest dostępna na naszym kanale YouTube:
Sprzedaż online – na co zwrócić uwagę?
W drugiej części naszego poradnika napisaliśmy o tym, gdzie sprzedawać online.