Jakie są największe trudności w obsłudze eNotices2? Choć celem wprowadzenia eNotices2 w instytucjach publicznych było usprawnienie procesów i zapewnienie większej przejrzystości w zamówieniach, w praktyce napotkano jednak wiele wyzwań. Wśród największych trudności zamawiający wskazują na złożoność systemu, częste zmiany czy brak wsparcia technicznego. Jak więc ułatwić codzienną pracę zamawiających, dbając jednocześnie o zgodność z przepisami?
Obejrzyj rozmowę z Anną Serpiną-Forkasiewicz i Sławomirem Piotrowskim na temat największych trudności w obsłudze eNotices2 w instytucjach publicznych.
Dowiesz się z niej jakie są kluczowe wyzwania w obsłudze eNotices2 i jak je skutecznie pokonać, a także jak ułatwić pracę zamawiających dzięki integracji Systemu eZamawiający z eNotices2.
eNotices2 – największe trudności w obsłudze
Chcesz zobaczyć, jak usprawnić pracę Zamawiających? Poznaj System eZamawiający.