Getting your Trinity Audio player ready...
|
- EBF Warszawa Procurement Festival, jedno z największych wydarzeń branży zakupowej w Polsce, przechodzi transformację. Od tego roku impreza odbędzie się pod nową nazwą – Positive Procurement Summit.
- Organizatorzy stawiają na kilka mniejszych spotkań zakupowców w największych miastach Polski, co pozwoli lepiej integrować lokalną społeczność i odpowiadać na potrzeby branży.
- Kulminacją nowej formuły będzie wrześniowy Positive Procurement Summit – dwudniowe wydarzenie w Warszawie, które zgromadzi liderów zakupów w Polsce.
Nowa strategia, nowe możliwości
Przemiana EBF w Positive Procurement to nie tylko zmiana nazwy, ale przede wszystkim nowa wizja organizatorów. Zamiast jednego dużego wydarzenia w roku, planują oni regularne, kameralne spotkania, które umożliwią częstszą wymianę doświadczeń i efektywniejszy networking. (Zapis na lokalne wydarzenia Positive Procurement dostępny na tej stronie).
– Chcemy budować społeczność zakupową, dając jej więcej okazji do spotkań i dzielenia się praktyczną wiedzą w bliskim, bardzo bezpośrednim kontakcie. Mniejsze wydarzenia lokalne pozwolą nam być bliżej liderów zakupów, a Positive Procurement Summit we wrześniu będzie kulminacją spotkań i prawdziwym świętem naszej branży – podkreśla Piotr Matysik, VP Business Development, M&A CEE Region at Hubexo.
People. Procurement. Tomorrow. – Hasło tegorocznej edycji
Tegoroczny Positive Procurement Summit odbędzie się pod hasłem “People. Procurement. Tomorrow.” Organizatorzy chcą podkreślić, że to właśnie ludzie stoją w centrum transformacji zakupowej, a ich kompetencje, współpraca i innowacyjne podejście kształtują przyszłość branży. Hasło odzwierciedla również główne nurty tematyczne wydarzenia – rolę specjalistów w zmieniającym się środowisku zakupowym, ewolucję procesów procurement oraz trendy, które będą kształtować branżę w nadchodzących latach.
Znana przestrzeń z nową energią
Finałowa odsłona wydarzenia odbędzie się 1-2 października w Warszawie, gdzie uczestnicy wezmą udział w inspirujących panelach dyskusyjnych, wysłuchają prelekcji ekspertów i praktyków branży oraz skorzystają z wartościowych warsztatów. Organizatorzy zadbają również o elementy artystyczne, takie jak wystawy prac, oraz atrakcje rozrywkowe, sprzyjające swobodnej integracji wszystkich uczestników.
– Zależy nam na tym, aby menedżerowie ds. zakupów i ich dostawcy mieli więcej okazji do spotkań, zarówno w mniejszych, lokalnych formatach, jak i podczas jednego większego wydarzenia w roku. To odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na elastyczne i częstsze możliwości wymiany doświadczeń – wyjaśnia Karolina Kruba, Organizator Positive Procurement Summit.
Jedna scena, dwa światy
W tegorocznej edycji organizatorzy rezygnują z podziału na scenę publiczną i komercyjną. Oba środowiska spotykają się na jednej platformie, gdzie przedstawiciele zarówno zakupów komercyjnych, jak i zamówień publicznych będą wspólnie dyskutować o kluczowych wyzwaniach: zarządzaniu zakupami w erze AI, globalnych wyzwaniach gospodarczych i politycznych oraz budowaniu nowych kompetencji rynkowych. Te obszary stanowią wyzwania dla wszystkich menedżerów, niezależnie od sektora, w którym działają.