Mówiąc o procesie kupna – sprzedaży, choć wydaje się, że ma on dwa wątki, to przede wszystkim należy pamiętać, że jest to jeden proces. To ważne stwierdzenie pod kątem analizy relacji między kupującymi a sprzedającymi na rynku B2B. To właśnie o relacjach między kupcem i handlowcem rozmawiano w kolejnym webinarium w ramach cyklu Marketplanet – Procurement Influencers Talks. W artykule przedstawiamy wybrane wątki z tej rozmowy.
W kolejnym spotkaniu z cyklu Procurement Influencers Talks Adam Jonczyk rozmawiał z Andrzejem Molskim o relacjach między kupcem i handlowcem.
Z webinarium dowiesz się:
✔ Jak wygląda nowa rola handlowcy na rynku B2B
✔ Jak kształtuje się asymetria wiedzy w procesie zakupowym
✔ Jak zmienia się język korzyści w procesie sprzedażowym
✔ Jakie wyzwania czekają na kupców i handlowców ze względu na wielokanałowość przekazu w procesie handlowym
Całość rozmowy jest dostępna na naszym kanale YouTube: