Jak wykorzystać OCR (ang. optical character recognition) w procesach obsługi faktur w organizacji

Źródło: picjumbo.com
Źródło: picjumbo.com

OCR (ang. optical character recognition) – jest techniką umożliwiającą odczytanie i przetworzenie tekstu zamieszczonego w plikach graficznych (skany, obrazy). Technika ta jest z nami od dawna i stosowana w bardzo wielu dziedzinach naszego życia –  często nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy. Dzięki niemu jesteśmy szybciej odprawiani na lotnisku (skanowanie danych paszportu), rejestrowani do lekarza (wiele przychodni posiada skanery dowodu osobistego), używamy zdigitalizowanych zasobów bibliotek.  

Technika ta z powodzeniem jest również stosowana we wszystkich procesach biznesowych organizacji, w których istnieje potrzeba ewidencji lub archiwizacja dokumentów w postaci cyfrowej.

  • Korzyści z zastosowania OCR w procesie wprowadzania faktur
  • Z jakich narzędzi można skorzystać?
  • Czy warto zainwestować w integrację z OCR w procesie obiegu faktur?

0 Shares:
Dodaj komentarz
Może Cię zainteresować
Czytaj więcej

Cyfrowa Planeta

W najnowszym cyklu Cyfrowa Planeta Adam Jonczyk – Partner w Marketplanet wraz ze swoimi gośćmi będzie poruszał zagadnienia…