W najnowszym cyklu Cyfrowa Planeta Adam Jonczyk – Partner w Marketplanet wraz ze swoimi gośćmi będzie poruszał zagadnienia dotyczące efektów transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw oraz jej wpływu na efektywność procesów biznesowych.
							 — Poprzedni artykuł
						
						Supplier cloud - serce biznesowej relacji
							Następny artykuł — 
						
						Akademia Zakupowa - II cykl spotkań online
Może Cię zainteresować
Przepustka do efektywności – KPI
- autorHenryk Tylkowski
 - 24 września 2020
 - No comments
 
							W praktyce mówienie o efektywności procesu jest bezpodstawne w sytuacji, gdy wraz z uruchomieniem procesu nie zaplanujemy mierzalnych…						
					
									Zbadaj potencjał usprawnień w obszarze obsługi zobowiązań [e-book – autodiagnoza organizacji]
- autorMarketplanet
 - 19 stycznia 2021
 
							Zajmujesz się finansami? Wiele organizacji zmaga się z zarządzaniem zobowiązaniami – odbiera setki a może tysiące faktur z…						
					
									Wykorzystanie EDI w kontaktach z dostawcami – zbędny wysiłek czy może jednak klucz do Invoice Automation?
- autorWojciech Wilgat
 - 6 października 2020
 - No comments
 
							Poszukiwanie usprawnień w AP Szukając automatyzacji działań i usprawnień związanych z przetwarzaniem i uzgadnianiem faktur, firmy często koncentrują się jedynie…						
					
									Ludzie i procesy 3 dekady XXI wieku
- autorMarketplanet
 - 9 marca 2021
 
							Początek 3 dekady XXI skłania do refleksji nad tym co za nami w kontekście transformacji cyfrowej tak szeroko…						
					
									Jak wykorzystać OCR (ang. optical character recognition) w procesach obsługi faktur w organizacji
- autorJanusz Błaszczyk
 - 5 października 2020
 - No comments
 
							OCR (ang. optical character recognition) – jest techniką umożliwiającą odczytanie i przetworzenie tekstu zamieszczonego w plikach graficznych (skany, obrazy).…						
					
									SELF-BILLING czyli wystawianie faktur w imieniu dostawcy
- autorMałgorzata Stankiewicz
 - 6 października 2020
 - No comments
 
							Korzyści z wdrożenia faktury elektronicznej są omawiane i znane nie od dziś. Oszczędności czasu i pieniędzy, związane z…						
					
									Może Cię zainteresować
Aukcje, stare jak świat, nadal pozostają efektywne – szczególnie e-Aukcje
- autorHenryk Tylkowski
 - 29 września 2020
 - No comments
 
							Czy potrafimy skorzystać z aukcji? W biznesie jest wiele sytuacji, w których stoimy przed dylematem w jaki sposób…						
					
									Panel Ekspertów Pzp [cykl spotkań online]
- autorAgnieszka Kantor
 - 20 sierpnia 2020
 
							Wraz z Portalem Zamówień Publicznych zapraszamy na cykl bezpłatnych paneli eksperckich dotyczących nowej ustawy Pzp. Przygotowaliśmy dla Państwa…						
					
									Tail spend – ogon, końcówka naszych wydatków, czy warto się tym zajmować
- autorHenryk Tylkowski
 - 1 grudnia 2020
 
							W relacjach z klientami zawsze podkreślaliśmy istotność zakupów należących do kategorii strategicznych, czyli takich, które mają kluczowe znaczenie…						
					
									Podpis elektroniczny w biznesie – Procurement Influencers Talks (odc.9)
- autorBarbara Marcisz
 - 29 listopada 2022
 
							Od 1 lipca 2016 roku w Unii Europejskiej obowiązuje rozporządzenie eIDAS, czyli electronic IDentification, Authentication and Trust Services…						
					
									Single Sourcing – wady i zalety pojedynczych źródeł dostaw
- autorEwelina Witerska
 - 9 maja 2020
 - No comments
 
							Czy warto pracować nad relacjami z jedynym wybranym dostawcą, czy lepiej inwestować w rozbudowę bazy partnerów handlowych? Czy…						
					
									Negocjacje zakupowe – między nami partnerami
- autorMarketplanet
 - 1 grudnia 2021
 
							Siadam do negocjacji zakupowych uzbrojony w przećwiczone chwyty i najnowsze techniki z drogichporadników. Pięć szkoleń, mnóstwo literatury, tak… jestem w tym naprawdę dobry.…						
					
									
					
											
											
											
											
											
											