W najnowszym cyklu Cyfrowa Planeta Adam Jonczyk – Partner w Marketplanet wraz ze swoimi gośćmi będzie poruszał zagadnienia dotyczące efektów transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw oraz jej wpływu na efektywność procesów biznesowych.
— Poprzedni artykuł
Supplier cloud - serce biznesowej relacji
Następny artykuł —
Akademia Zakupowa - II cykl spotkań online
Może Cię zainteresować
Zbawienny wpływ wstępnej dekretacji na automatyzację rozliczeń
- autorHenryk Tylkowski
- 6 października 2020
- No comments
Warto zadać sobie pytanie, dlaczego jest zainteresowanie w biznesie automatyzacją rozliczeń księgowych – w tym zobowiązań. Obecnie przemysł…
Zbadaj potencjał usprawnień w obszarze obsługi zobowiązań [e-book – autodiagnoza organizacji]
- autorMarketplanet
- 19 stycznia 2021
Zajmujesz się finansami? Wiele organizacji zmaga się z zarządzaniem zobowiązaniami – odbiera setki a może tysiące faktur z…
Ludzie i procesy 3 dekady XXI wieku
- autorMarketplanet
- 9 marca 2021
- 1 share
Początek 3 dekady XXI skłania do refleksji nad tym co za nami w kontekście transformacji cyfrowej tak szeroko…
Finansowanie zewnętrzne w czasie kryzysu – czy warto dywersyfikować źródła finansowania?
- autorPiotr Strzelecki
- 28 kwietnia 2022
Nastroje wśród polskich przedsiębiorców z sektora MŚP nie są pozytywne. Badania Keralla Research wskazują, że 75% firm źle…
Analiza wydatków i dane zarządcze
- autorMartyna Kopka
- 7 października 2020
- 1 share
- No comments
Korzyści z wdrożenia faktury elektronicznej są omawiane i znane nie od dziś. Oszczędności Cashflow jest podstawowym elementem sprawozdania…
Jak wykorzystać OCR (ang. optical character recognition) w procesach obsługi faktur w organizacji
- autorJanusz Błaszczyk
- 5 października 2020
- No comments
OCR (ang. optical character recognition) – jest techniką umożliwiającą odczytanie i przetworzenie tekstu zamieszczonego w plikach graficznych (skany, obrazy).…
Może Cię zainteresować
Rynek e-commerce B2B w Polsce w 2022 roku będzie dalej rósł – biznes.pap.pl
- autorMarketplanet
- 26 czerwca 2022
Pomimo turbulencji gospodarczych i politycznych rynek e-commerce B2B w Polsce w 2022 roku będzie dalej rósł – poinformował…
Unia Europejska zabiera głos w sprawie udzielania zamówień publicznych w okresie pandemii COVID-19
- autorKancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
- 10 maja 2020
Komisja Europejska w dniu 1 kwietnia 2020 r. wystosowała Komunikat Komisji zatytułowany: „Wytyczne Komisji Europejskiej w sprawie stosowania…
Jaka jest wartość e-Commerce B2B w Polsce – główne tezy raportu – Procurement Influencers Talks (odc.4)
- autorMarketplanet
- 17 października 2022
W kolejnym odcinku Procurement Influencers Talks rozmawiamy z Wojciechem Wilgatem- Dyrektorem Projektów Strategicznych w Marketplanet, jednym z głównych…
Planujesz karierę w zakupach? Te pytania warto zadać przyszłemu szefowi
- autorHenryk Tylkowski
- 12 maja 2023
Często jako młodzi pracownicy poszukujemy swojego miejsca w organizacji, zmieniamy stanowiska pracy, szukamy rozwoju własnych kompetencji, które zwiększą naszą…
Dział zakupów – konieczność czy wartość dodana?
- autorGrzegorz Filipowski
- 2 września 2020
- No comments
Dział zakupów – przekleństwo organizacji merytorycznych, zawsze pod górę, procedury, instrukcje, postępowania zakupowe przetargi. A gdyby tak nie…
Wykorzystanie EDI w kontaktach z dostawcami – zbędny wysiłek czy może jednak klucz do Invoice Automation?
- autorWojciech Wilgat
- 6 października 2020
- No comments
Poszukiwanie usprawnień w AP Szukając automatyzacji działań i usprawnień związanych z przetwarzaniem i uzgadnianiem faktur, firmy często koncentrują się jedynie…