Akademia e-Zakupów – zapisz się na cykl webinariów

Akademia e-Zakupów to cykl 12 spotkań tematycznych online, w trakcie których pokażemy kluczowe zagadnienia związane z wykorzystaniem narzędzi IT do wsparcia zakupów. Będzie praktycznie i konkretnie. Każde spotkanie to pół godziny dyskusji na temat wsparcia konkretnego wyzwania biznesowego systemem IT.

Plan Akademii E-Zakupów:

Zrób sobie przerwę i zapisz się już dziś:

23.06.2021 – E-aukcje a rynek oferentów – poznaj główne wyzwania

  • Jak specyfika rynku wpływa na warunki negocjowania w tym poprzez e-aukcje
  • W jaki sposób motywować oferentów do udziału w e-negocjacjach
  • Jak sprostać wyzwaniom w e-negocjacjach
  • Prezentacja panelu aukcji po stronie organizatora i oferenta
  • Komunikacja z oferentami i rozstrzygnięcie aukcji

30.06.2021 – Czy standaryzacja kontraktów się opłaca

  • W jaki sposób standaryzacja zapisów kontraktowych pomaga ograniczaniu ryzyk współpracy
  • W jaki sposób standaryzacja ogranicza koszty operacyjne firmy
  • Jak w praktyce realizować zarządzanie kontraktem z wykorzystaniem systemu
  • Metryka kontraktu i jej znaczenie dla automatyzacji procesu zakupowego na przykładzie

7.07.2021 – Cykl życia umowy – e-umowa

14.07.2021 – Jak szybko można wdrożyć e-katalog w firmie

21.07.2021 – B2C dźwignią rozwoju e-commerce B2B

28.07.2021 – Jak przyśpieszyć cykl zakupowy (ekspresem od potrzeby do zamówienia)

4.08.2021 – Kanały zakupowe źródłem oszczędności kosztowych i procesowych

11.08.2021 – Zróżnicowane strategie zakupowe, e-aukcja w procesie negocjacji

18.08.2021 – Jak nie dewastować rynku dostawców (dobór kryteriów oceny, narzędzi, specyfika rynku)

Obejrzyj nagrania z poprzednich spotkań z cyklu Akademia e-Zakupów

16.06.2021 – E-negocjacje, czy są naprawdę trudne?

Z webinarium dowiesz się:

  • Co zyskujemy w e-negocjacjach
  • W jaki sposób korzystać z narzędzi wsparcia, gdzie użytkownicy dostrzegają trudności
  • Prosty mechanizm łączenia wielu mechanizmów, e-negocjacji
  • Jak w systemie wyglądają e-negocjacje

2.06. 2021 – Jak efektywnie badać rynek i rozwijać bazę dostawców

Z webinarium dowiesz się:

  • Dlaczego warto stosować systemowe podejście do badania rynku
  • W jaki sposób badanie rynku przekształcić we wstępną kwalifikację dostawców
  • W jaki sposób zbudować formularz badania rynku z elementami strategii kwalifikacji wstępnej
  • w jaki sposób porównywać uzyskane informacje w oparciu o stosowane narzędzia oceny w ramach RFx
  • Korzyści z badania rynku z wykorzystaniem narzędzi

9.06.2021 – Automatyzacja oceny TCO w e-narzędziach

Z webinarium dowiesz się:

  • Dlaczego warto stosować metodę TCO w ocenie ofert dostawców
  • Jak poszukiwać w firmie sojuszników dla stosowania metody TCO w codziennej praktyce oraz jakie korzyści osiągamy
  • Czy każda oferta może być poddana rozszerzonej ocenie TCO
  • W jaki sposób można praktycznie zrealizować scenariusz badania TCO z wykorzystaniem narzędzi RFI

0 Shares:
Może Cię zainteresować