5 faktów na temat automatyzacji zakupów B2B w polskich firmach

5 faktów na temat automatyzacji zakupów B2B w polskich firmach

Jaki jest poziom automatyzacji zakupów B2B w polskich firmach? Czy boom na automatyzację obejmuje wszystkie procesy, a może wcale nie jest tak kolorowo? Opracowany przez Marketplanet raport szczegółowo analizuje obszar automatyzacji i podsumowuje jak jest, a jakie są plany dotyczące przyszłości. W tym artykule przedstawiamy 5 kluczowych faktów dotyczących poziomu automatyzacji zakupów B2B w polskich firmach.


Chcesz poznać poziom automatyzacji zakupów B2B w polskich firmach? Pobierz raport opracowany przez Marketplanet.

1. Tu automatyzacja ma się bardzo dobrze

Jak przedstawiciele polskich firm oceniają wsparcie narzędziami IT poszczególnych elementów procesu zakupowego? Zdecydowanym liderem jest przetwarzanie i obsługa faktur, które bardzo dobrze (36%) i dobrze (40,4%) ocenia ponad 3/4 ankietowanych. To bardzo optymistyczny znak, zwłaszcza, że jest to jeden z kluczowych elementów procesu zakupowego w każdej firmie. Skąd taka dobra ocena?

Szczegółowe wyniki badania Marketplanet znajdziesz w raporcie „Automatyzacja zakupów B2B. Strategie i wnioski dla polskiego rynku”, który jest dostępny pod tym linkiem.

0 Shares:
Może Cię zainteresować