Wsparcie procesu zakupowego narzędziem IT jest nieodłącznym elementem budowy efektywnej strategii zakupowej w firmie. Pytanie pojawia się jednak na etapie wyboru, jakie narzędzie IT najlepiej sprawdzi się w przypadku konkretnej firmy – działającej w określonej branży, w określonym otoczeniu.
W czasie rozmów o systemach zakupowych, po krótkiej chwili orientujemy się, że nasi rozmówcy bardzo różnią się w swoim podejściu do tematu, czym jest system zakupowy oraz co się na niego składa. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest fakt, że każdy z nich ma inne oczekiwania, dostosowane do swojego modelu zakupowego i specyfiki firmy, w której pracują. Jak więc dobrać najlepsze rozwiązanie?
Jak dobrać narzędzia IT do modelu zakupowego?
Grzegorz Filipowski – Dyrektor Doradztwa w Marketplanet i Henryk Tylkowski – Partner w Marketplanet podczas ostatniego webinarium w cyklu Akademia e-Zakupów odpowiadają na pytania:
- w jaki sposób modelować własne procesy zakupowe oraz z jakich narzędzi najlepiej korzystać
- od czego zależy proces zakupowy w firmie
- co składa się na system zakupowy
- jak w praktyce wygląda składanie zamówień w systemie
- jakie są wymiary oceny elementów systemu zakupowego w odniesieniu do branży i wielkości biznesu
Zapraszamy do oglądania.
Zapraszamy do obejrzenia archiwalnych odcinków Akademii e-Zakupów na naszym kanale Youtube.
Pobierz naszego e-booka „Jak dobrać narzędzia IT do modelu zakupowego?”