Positive.Procurement – e-commerce B2B, czyli nowoczesne zakupy z perspektywy dostawcy i kupującego

Positive Procurement – przyszłość ekosystemu zakupów

Podczas ostatniej części konferencji Positive.Procurement, która odbyła się 3-go listopada 2022 roku, rozmowy skupione były wokół e-commerce B2B. W trakcie panelu „B2B e-commerce – nowoczesne zakupy z perspektywy dostawcy i kupującego”, zaproszeni eksperci rozmawiali na tematy związane z obszarem e-commerce B2B.


Omawiane obszary:

  • Niskie bariery wejścia dla przedsiębiorstw, które chcą uruchomić sprzedaż kanałem e-commerce B2B.
  • Obszary będące kluczową wartością dla przedsiębiorców.
  • Optymalizacja procesów, w tym także kosztów, przy pomocy dostępnych rozwiązań e-commerce B2B – w szczególności, aby wytłumaczyć to przedsiębiorcom z sektora MŚP
  • Jak wygląda łączenie sprzedaży B2C i B2B, czy da się pogodzić w jednym podmiocie sprzedaż 2-kanałową?
  • Potencjał wejścia na rynki zagraniczne, czyli na jakie rynki wchodzić – czy rynki europejskie czy może inne, mniej nasycone rynki wschodzące.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak sprzedają i kupują polskie firmy, pobierz opracowany przez Marketplanet raport “Rynek e-commerce B2B w Polsce”.

Zobacz krótkie filmowe podsumowanie panelu dyskusyjnego:

Jaką wartość niesie e-commerce B2B?

Zapoznaj się z relacjami z pozostałych części konferencji:

3 Shares:
Może Cię zainteresować