Podczas ostatniej części konferencji Positive.Procurement, która odbyła się 3-go listopada 2022 roku, rozmowy skupione były wokół e-commerce B2B. W trakcie panelu „B2B e-commerce – nowoczesne zakupy z perspektywy dostawcy i kupującego”, zaproszeni eksperci rozmawiali na tematy związane z obszarem e-commerce B2B.
Omawiane obszary:
- Niskie bariery wejścia dla przedsiębiorstw, które chcą uruchomić sprzedaż kanałem e-commerce B2B.
- Obszary będące kluczową wartością dla przedsiębiorców.
- Optymalizacja procesów, w tym także kosztów, przy pomocy dostępnych rozwiązań e-commerce B2B – w szczególności, aby wytłumaczyć to przedsiębiorcom z sektora MŚP
- Jak wygląda łączenie sprzedaży B2C i B2B, czy da się pogodzić w jednym podmiocie sprzedaż 2-kanałową?
- Potencjał wejścia na rynki zagraniczne, czyli na jakie rynki wchodzić – czy rynki europejskie czy może inne, mniej nasycone rynki wschodzące.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak sprzedają i kupują polskie firmy, pobierz opracowany przez Marketplanet raport “Rynek e-commerce B2B w Polsce”.
Zobacz krótkie filmowe podsumowanie panelu dyskusyjnego:
Jaką wartość niesie e-commerce B2B?
Zapoznaj się z relacjami z pozostałych części konferencji: